Vi är ett av de ledande teknik- och serviceföretagen i världen vad gäller tjänster till de internationella finansmarknaderna. Vi integrerar och ger stöd till affärskritiska system dygnet runt, året runt, över hela världen.
Vår internationella närvaro gör det möjligt för oss att förse våra kunder med service oavsett marknadssegment eller land. Vår ackumulerade expertis inom regelverk, marknadsstrukturer, tillgångsslag och teknik gör att våra kunder får möjlighet att välja bland olika populära leverantörer.
Vårt mål är enkelt; allt ska fungera, utan störningar, avbrott och irritationsmoment. Vi vill att handlarna ska kunna koncentrera sig på kunden och affären – teknikstöden ska de inte ens behöva tänka på. Då har vi lyckats!
Om ett problem uppstår – kontakta först vårt tekniska stödcenter, Technical Assistance Center (TAC). Vi använder oss av de senaste verktygen för att kunna ge experthjälp och support på distans Cirka 95 % av driftsproblem kan lösas direkt och på distans. Men ibland krävs en tekniker på plats och då ser vi till att du får det inom den tid vi kommit överens om. Givetvis hjälper vi till även om det är akut!
Våra avtal är individuellt anpassade för varje kund. En del kunder vill att eventuella utryckningar på plats ska vara inkluderat i avtalet och andra vill hellre bli debiterade per timme. Den här typen av flexibilitet gäller även andra delar av avtalet såsom t.ex. grad av servicenivå samt antal timmar som ska ingå. Hela vår idé är att anpassa vårt serviceerbjudande till dina behov.
Kontakta er Service Account Manager så pratar du direkt med rätt person och den som är ansvarig för att se till att våra tjänster passar era behov.
Våra avtal för drift & support finns i olika utföranden. Välj en nivå som passar er. Tänk på att du enkelt ändrar servicenivån när era behov ändras:
Övriga tillval
Platser
London | Paris | New York | Singapore | Hong Kong | Stockholm